top of page
Search

עיצוב פנים בתל אביב

כל אחד מאיתנו רוצה שיהיה לו בית כמה שיותר מעוצב ויפה, ואם אפשר, אז שכולם גם ידברו על כמה הבית שלנו מיוחד. השאלה איך משיגים את המטרה הזאת,

ולא בטוח שעל ידי שירותיה של מעצב פנים זו הדרך היחידה. זה נכון שיש הרבה אנשי מקצוע שיוכלו ללוות אתכם בתהליך הזה, אך האמת היא שיש גם כמה רעיונות שאם תחשבו עליהם לבד או תיישמו אותם בכוחות עצמכם הרי שהבית שלכם ייראה אחרת. אחת מהאפשרויות קשורה לרהיטים שיהיו לכם בבית, כי במקום לקנות רהיט מוכן אתם יכולים להזמין רהיט בעיצוב אישי. כך תוכלו להיות בטוחים יותר שזה מתאים לבית שלכם ולטעם האישי שלכם וזה כדאי.

אלמנטים קטנים בעיצוב הפנים שעושים שינוי גדול

ברוב הבתים ניתן לראות שימוש בקווים אופקיים ואנכיים, בין אם זה עבור שידות, ספריות וכדומה. האמת היא, שלפעמים אפילו שינוי הזווית והכנסת יותר אלמנטים אלכסוניים יכולה לשנות את האווירה בבית כולו, וחשוב לקחת את זה בחשבון. עוד שינוי קטן שיכול להוסיף הרבה לבית זה להשתמש בצבעים עם מרקמים ועם טקסטורות מיוחדות עבור צביעת קירות הבית שלכם. מה שכן, כדאי לזכור ליצור רק קיר אחד מיוחד בכל חדר כי הקיר המיוחד מושך תשומת לב ולא כדאי להעמיס על החלל.


משנים מחשבה ויוצרים בית מעוצב

לפעמים כל מה שצריך זה לחשוב בדרך חדשה על אותם האלמנטים, בין אם זה שייך לעיצוב החלונות, עיצוב החדרים או כל דבר אחר. לדוגמא, זה נכון שאתם יכולים לתלות וילון על מוט ברזל או עץ, אך למה לא לתלות את הווילון על ענף יפה שמצאתם?

10 views0 comments
bottom of page